Sectorul de retail se confrunta cu o serie de provocari complexe: pietele se schimba mai rapid ca oricand, competitia este intr-o crestere continua, canalele de vanzare se schimba, iar consumatorii cauta in permanenta servicii de o calitate crescuta. Necesitatea implement?rii unei strategii de optimizare a pre?urilor devine indispensabil? pentru p?strarea unui avantaj competitiv.
rupio este un instrument automatizat, capabil sa calculeze milione de preturi zilnic, pentru a recomanda preturile optime, in functie de diversi parametri si factori influentatori.
rupio permite controlarea facila a strategiei de preturi, contribuind la atingerea obiectivelor de business: maximizarea profitului, cresterea cotei de piata, ridicarea nivelului de satisfactiei a clientilor, asigurarea competitivitatii etc.
Avand in vedere complexitatea procesului de stabilire a preturilor, rupio sustine departamentul de pricing prin:
- recomandarea preturilor optime, in dependenta de multiple atribute ale produsului si/sau preturile competitiei;
- simularea diverselor scenarii de pricing si estimarea impactului schimbarii preturilor;
- analiza si raportarea datelor, in scopul facillitarii procesului decizional;
- economii importante de timp si costuri.
Fie ca este vorba de stabilirea pretului de lista pentru un produs, a preturilor promotionale in timpul diverselor campanii, sau de oricare parametri sau factori influentatori, rupio permite includerea tuturor indicatorilor cheie pentru calculul si definirea pretului, asigurand o prezenta versatila pe piata.
Componenta principala este un motor avansat de reguli, flexibil si usor configurabil. Seturile de reguli pot fi determinate in dependenta de cererea curenta, preturile competitiei, obiectivele specifice pe fiecare categorie/tip de produs, sau in functie de obiectivele generale ale companiei.
Procesul de pricing este sustinut de un proces de aprobare, ce permite auditarea operatiilor si delegarea responsabilitatilor. Preturile sugerate pot fi validate si suprascrise de departamentul de pricing, pe baza unor praguri prestabilite si reguli de acceptare.
rupio se pliaza pe structura organizatorica a companiei (ierarhie categorii/regiuni), oferind suport pentru politici si strategii de pret multiple, oferind inclusiv capabilitati de management al promotiilor, prin integrarea cu sistemele dedicate.
Beneficii
Afla mai multe despre rupio
Lasa-ne mai multe detalii despre provocarile intampinate in procesul de optimizare a preturilor, iar noi vom reveni pentru a stabili un demo.