rupio

Optimizarea preturilor cu rupio

Sectorul de retail se confrunta cu o serie de provocari complexe: pietele se schimba mai rapid ca oricand, competitia este intr-o crestere continua, canalele de vanzare se schimba, iar consumatorii cauta in permanenta servicii de o calitate crescuta. Necesitatea implement?rii unei strategii de optimizare a pre?urilor devine indispensabil? pentru p?strarea unui avantaj competitiv.

rupio este un instrument automatizat, capabil sa calculeze milione de preturi zilnic, pentru a recomanda preturile optime, in functie de diversi parametri si factori influentatori.

rupio permite controlarea facila a strategiei de preturi, contribuind la atingerea obiectivelor de business: maximizarea profitului, cresterea cotei de piata, ridicarea nivelului de satisfactiei a clientilor, asigurarea competitivitatii etc.

Avand in vedere complexitatea procesului de stabilire a preturilor, rupio sustine departamentul de pricing prin:

- recomandarea preturilor optime, in dependenta de multiple atribute ale produsului si/sau preturile competitiei;
- simularea diverselor scenarii de pricing si estimarea impactului schimbarii preturilor;
- analiza si raportarea datelor, in scopul facillitarii procesului decizional;
- economii importante de timp si costuri.

Imagine de ansamblu

Calcule personalizate

Calcule personalizate

Fie ca este vorba de stabilirea pretului de lista pentru un produs, a preturilor promotionale in timpul diverselor campanii, sau de oricare parametri sau factori influentatori, rupio permite includerea tuturor indicatorilor cheie pentru calculul si definirea pretului, asigurand o prezenta versatila pe piata.

Reguli de pret

Reguli de pret

Componenta principala este un motor avansat de reguli, flexibil si usor configurabil. Seturile de reguli pot fi determinate in dependenta de cererea curenta, preturile competitiei, obiectivele specifice pe fiecare categorie/tip de produs, sau in functie de obiectivele generale ale companiei.

Sugestii de pret

Sugestii de pret

Procesul de pricing este sustinut de un proces de aprobare, ce permite auditarea operatiilor si delegarea responsabilitatilor. Preturile sugerate pot fi validate si suprascrise de departamentul de pricing, pe baza unor praguri prestabilite si reguli de acceptare.

Integrare

Integrare

rupio se pliaza pe structura organizatorica a companiei (ierarhie categorii/regiuni), oferind suport pentru politici si strategii de pret multiple, oferind inclusiv capabilitati de management al promotiilor, prin integrarea cu sistemele dedicate.

Beneficii

  • Reducerea costurilor operationale
  • Controlul si optimizarea strategiei de pret
  • Automatizare si predictibilitate
  • Estimarea impactului schimbarii pretului inaintea aplicarii modificarilor

 

  • Versatilitate
  • Reutilizarea infrastructurii IT existente
  • Segmentarea pietei
  • Data retention permite folosirea informatiei in aplicatii de tip BI, pentru un ROI crescut

Afla mai multe despre rupio

Lasa-ne mai multe detalii despre provocarile intampinate in procesul de optimizare a preturilor, iar noi vom reveni pentru a stabili un demo.