Butonul Rosu este un sistem de alerta, gandit ca un serviciu complementar celui de urgenta 112, destinat persoanelor singure, varstnice, cu risc medical sau aflate in localitati rurale sau izolate din Romania. Prin folosirea acestuia, abona?ii Butonul Rosu pot primi asistenta personalizata sau ajutor dedicat in situa?ii de urgenta medicala si securitate personala.
Pachetul “Butonul rosu” include un telefon, care este asociat unei cartele SIM, si o bratara. In momentul initierii apelului, acesta este preluat de un agent call-center cu program nonstop. Daca se apeleaza de pe telefon, se poate purta o conversatie cu agentul specializat. Bratara este conectata cu telefonul, si se poate folosi in cazuri de urgenta, avand posibilitatea de a initia apeluri, insa fara voce. In momentul in care apelul este preluat de un agent din call center, telefonul trece automat pe modul difuzor.
Pe baza numarului de telefon, se identifica beneficiarul, contactele, istoricul medical - agentul are acces la toate datele disponibile in platforma. Pentru fiecare beneficiar, exista un protocol de urgenta personalizat, care se stabileste la deschiderea abonamentului, iar agentul actioneaza in consecinta. Se pot seta inclusiv proceduri de accesare a locatiei, confidentiale, pentru cazuri de urgenta.
eSolutions a dezvoltat toate functionalitatile tehnice care permit un management rapid al cazurilor de urgenta prin intermediul unei aplicatii dedicate ce include automatizarea crearii unei fise de beneficiar prin cititrea datelor dintr-o poza a CI (OCR), integrarea de nomenclatoare specifice pentru completarea facila a informatiilor medicale, algoritmi de filtrare, sortare si export al valorilor filtrate, diverse raportari.
Urmareste materialul video: